neděle 23. února 2014

Proteinovo-mandlové lívanečky na kokosovém oleji

Ingredience: 

  • Vanilkový protein (2 odměrky = 60g)
  • Mléko polotučné (100 ml)
  • Vejce (1 ks)
  • Mandlová mouka (7 vrchovatých lžic)
  • Kokosový olej (dle potřeby)
Postup:
Suroviny v míse promícháme elektrickým šlehačem. Poté si rozpálíme kokosový olej na pánvi a tvoříme lívanečky, které opečeme z obou stran. Prostě postu jako u klasických lívanců. Podáváme prakticky s čímkoliv. Já zvolila arašídové máslo, tvaroh polotučný měkký a na to ještě strouhaný tvaroh a javorový sirup. Z tohoto množství mi vyšlo 9 lívanečků.

Kokosový olej jsem zkoušela poprvé, a rozhodně ne naposledy...;). Ta vůně je jednoduše naprosto neodolatelná...:D.



3 komentáře:

  1. s kokosovým olejem moc ráda pracuju

    OdpovědětVymazat
  2. Caroline: Děkuju!..:) není to sice úplně ta nejfotogeničtější věc, ale chutnalo to skvěle..:)
    Zrzunka: Já ho právě zkoušela poprvé, kupovala jsem ho v DM, a rozhodně u něj hodlám zůstat.:D ta chuť je nenahraditelná, voní to tak dobře, že jsem dokonce neodolala, a musela to ochutnat samotné...no, dalo se samozřejmě očekávat, že chuť nebude žádná, ale prostě to člověka láká..:D

    OdpovědětVymazat